Prijava na dogodek

V spodnja polja vnesite podatke. * so obvezna.

Podatki o plačniku
Podatki o udeležencih
+Dodaj udeleženca



print

Napovedujemo za jesen - CELOVITA ŠOLA TRŽENJA - Kako izboljšati najpomembnejše poslovno področje v podjetju in s tem povečati donosnost poslovanja?

Termin: 17.08.2017 00:00:00, OOZ Nova Gorica

Odgovorite na tri vprašanja:

  • Ali bi vaši prodajniki lahko prodali več?
  • Ali bi z vašo ponudbo lahko pridobili več kupcev?
  • Ali mislite, da bi vaše podjetje lahko dosegalo boljše poslovne rezultate?

Ste na vprašanja odgovorili z DA? Potem se morate udeležiti Celovite šole trženja.

Trženje je osrednja in vitalna funkcija v podjetju, ki je ključna za razvoj in prodajo izdelkov, ki imajo avtentične prednosti pred konkurenco, ki jih kupci želijo in so jih po postavljeni ceni pripravljeni tudi plačati. Tega se vsi zavedamo, a hkrati si kar težko priznamo, da bi o številnih vprašanjih s področja trženja in prodaje lahko vedeli še kaj več. Zato vam v nadaljevanju predstavljamo ponudbo za Celovito šolo trženja.

Celovita šola trženja« je sistematično oblikovan sklop 7 delavnic, ki zajema ključna znanja s področja marketinga, prodaje in komuniciranja, s poudarkom na uporabi praktičnih tehnik in orodij, s katerimi bomo znatno povečali svoj uspeh na trgu, povečali število vaših kupcev in prodali več. Naučili se bomo obvladovati prodajni proces, razvijati in ohranjati odnose s strankami ter z njimi komunicirati na način, da jih bomo navdušili in konkurenca ne bo več naša nočna mora. V ta program je trenutno aktivno vključenih več velikih ter srednjih in malih podjetij širom Slovenije in udeleženci nas ocenjujejo s povprečno oceno 4,87 od 5!

Gre torej za preverjen, celovit in praktičen pristop, ki zajame vse ravni v podjetju, da podjetja resnično izboljšajo svoj tržni položaj!

Komu je namenjena Celovita šola trženja?

  • Direktorjem podjetij;
  • Direktorjem (vodjem) prodaje;
  • Komercialistom in drugim delavcem v prodaji;
  • Drugim zaposlenim, ki imajo občasne stike s kupci (tajništvo, računovodstvo, logistika in drugim po presoji, …).
Trajanje posamezne delavnice: 4 šolske ure

Čas izvedbe: september 2017 dalje (delavnice bodo potekale na vsake 14 dni). Vsebino posamezne delavnice bomo razpisali naknadno.

Program delavnic je sestavljen iz treh modulov v katerih je zajetih sedmih delavnic

Modul A: Trženje kot strateška funkcija v podjetju
1. delavnica: Ključna trženjska vprašanja na vaši poti do uspeha
Modul B: Najpomembnejša o prodaji in prodajnem procesu
2. delavnica: Poznavanje in obvladovanje prodajnega in nakupnega procesa
3. delavnica: Postanite dobri prodajalci in uporabljajte učinkovite prodajne tehnike
4. delavnica: »Customer Service« in upravljanje odličnih odnosov s strankami
5. delavnica: Prodajni sestanek, prodajna predstavitev in zaključevanje posla
Modul C: Učinkovito poslovno komuniciranje in uspešne tehnike pogajanja
6. in 7. delavnica: Tehnike učinkovitega poslovnega komuniciranja in uspešne tehnike pogajanja

Koliko znaša vaša investicija?
Cena za posamezno delavnico znaša:
  • Člani zbornice: 75,00 EUR + DDV na podjetje (do trije udeleženci). Udeležba za vsakega nadaljnjega udeleženca iz istega podjetja znaša 20 eur.
  •  Nečlani zbornice: 100,00 EUR + DDV na podjetje (do trije udeleženci). Udeležba za vsakega nadaljnjega udeleženca iz istega podjetja znaša 25 eur.

Možnost sofinanciranja za člane Sekcije trgovcev OOZ Nova Gorica.
Možnost sofinanciranja za člane Zavoda za izobraževanje severne Primorske.

Celovita šola trženja bo izvedena ob pogoju, da se v program vključi vsaj 8 podjetij!

Izvajalka celovite šole trženja


mateja milost2

Mateja Milost, direktorica podjetja Fimago d.o.o. in predavateljica na Univerzi v Novi Gorici, že 22 let deluje na področju izvoznega svetovanja in postavitve marketinških strategij. Do danes je uspešno pomagala več kot 200 domačim in tujim podjetjem pri izboljševanju tržnega položaja in prodoru na tuje trge. Kot svetovalka za trženje sodeluje v številnih mednarodnih in čezmejnih projektih in je avtorica preko štiridesetih tržnih raziskav in študij za potrebe podjetji. Prav tako deluje kot nosilka izobraževalnih delavnic s področja trženja in internacionalizacije, med njenimi naročniki so domača in tuja podjetja, banke, ter zbornice in sektorska združenja. Tako na fakulteti, kot tudi med podjetji, dosega najvišje evalvacijske ocene.


Celovito šolo trženja organiziramo v sodelovanju z Mestno občino Nova Gorica.

Save