Prijava na dogodek

V spodnja polja vnesite podatke. * so obvezna.

Podatki o plačniku
Podatki o udeležencih
+Dodaj udeleženca



print

Poznavanje in obvladovanje prodajnega in nakupnega procesa

Termin: 08.11.2017 14:00:00, OOZ Nova Gorica
Celovita šola trženja« je sistematično oblikovan sklop 7 delavnic, ki zajema ključna znanja s področja marketinga, prodaje in komuniciranja, s poudarkom na uporabi praktičnih tehnik in orodij, s katerimi bomo znatno povečali svoj uspeh na trgu, povečali število vaših kupcev in prodali več. Naučili se bomo obvladovati prodajni proces, razvijati in ohranjati odnose s strankami ter z njimi komunicirati na način, da jih bomo navdušili in konkurenca ne bo več naša nočna mora. Celovita šola trženja je namenjena direktorjem podjetij, vodjem prodaje, komercialistom in drugim delavcem v prodaji ter drugim zaposlenim, ki imajo občasne stike s kupci (tajništvo, računovodstvo, logistika in drugim po presoji, …).

Vsebina 2. delavnice:

  • Kako so se spremenile nakupne navade in vrednote končnih in poslovnih kupcev?
  • Razumevanje faz procesa nakupnega odločanja in pomen vključevanja našega podjetja v zgodnje faze nakupnega procesa
  • Prodajni proces je le odsev nakupnega procesa, kjer je nakup le zadnja faza
  • Glavni namen, naloge in razlike osnovnih faz prodaje: pre-sales, sales, after sales
  • Osnovne faze prodajnega procesa: koliko jih v resnici poznamo?
  • Kaj je prodajni lijak in koliko prodajni proces »pušča« (koliko prodajnih priložnosti izgubimo)
  • Izboljšajmo učinkovitost naše prodaje: kako generiramo več potencialnih kupcev in kako lahko preprečimo njihovo uhajanje
  • Kvalificiranje prodajnih priložnosti: načini za strukturirano generiranje kvalificiranih leadov
  • Dober prodajni proces potrebuje vodenje, obvladovanje, nadzor in nenehno skrb za kakovost
  • Najpogostejše napake, ki zmanjšujejo učinkovitost prodajnega procesa in kako se jim izognemo?

Trajanje delavnice: 4 šolske ure

Izvajalka celovite šole trženja


mateja milost2

Mateja Milost, direktorica podjetja Fimago d.o.o. in predavateljica na Univerzi v Novi Gorici, že 22 let deluje na področju izvoznega svetovanja in postavitve marketinških strategij. Do danes je uspešno pomagala več kot 200 domačim in tujim podjetjem pri izboljševanju tržnega položaja in prodoru na tuje trge. Kot svetovalka za trženje sodeluje v številnih mednarodnih in čezmejnih projektih in je avtorica preko štiridesetih tržnih raziskav in študij za potrebe podjetji. Prav tako deluje kot nosilka izobraževalnih delavnic s področja trženja in internacionalizacije, med njenimi naročniki so domača in tuja podjetja, banke, ter zbornice in sektorska združenja. Tako na fakulteti, kot tudi med podjetji, dosega najvišje evalvacijske ocene.


Kotizacija za delavnico:
• Člani zbornice: 75,00 EUR + DDV na podjetje (do trije udeleženci). Udeležba za vsakega nadaljnjega udeleženca iz istega podjetja znaša 20 eur.
• Nečlani zbornice: 100,00 EUR + DDV na podjetje (do trije udeleženci). Udeležba za vsakega nadaljnjega udeleženca iz istega podjetja znaša 25 eur.
Celovita šola trženja bo izvedena ob pogoju, da se v program vključi vsaj 8 podjetij!

Prijave do 3.11.2017 oz. do zasedbe mest:
- s spletno prijavnico
- po elektronski pošti: #EM#6b60706e616b28716765614b63777d216378#EM# (navedite podatke podjetja in udeležence)

Celovito šolo trženja organiziramo v sodelovanju z Mestno občino Nova Gorica.