Prijava na dogodek

V spodnja polja vnesite podatke. * so obvezna.

Podatki o plačniku
Podatki o udeležencih
+Dodaj udeleženca



print

Ključna trženjska vprašanja na vaši poti do uspeha

Termin: 25.10.2017 14:00:00, OOZ Nova Gorica
Celovita šola trženja« je sistematično oblikovan sklop 7 delavnic, ki zajema ključna znanja s področja marketinga, prodaje in komuniciranja, s poudarkom na uporabi praktičnih tehnik in orodij, s katerimi bomo znatno povečali svoj uspeh na trgu, povečali število vaših kupcev in prodali več. Naučili se bomo obvladovati prodajni proces, razvijati in ohranjati odnose s strankami ter z njimi komunicirati na način, da jih bomo navdušili in konkurenca ne bo več naša nočna mora. Celovita šola trženja je namenjena direktorjem podjetij, vodjem prodaje, komercialistom in drugim delavcem v prodaji ter drugim zaposlenim, ki imajo občasne stike s kupci (tajništvo, računovodstvo, logistika in drugim po presoji, …).

Vsebina 1. delavnice:

  • V kakšnih pogojih poslujejo današnja podjetja?
  • Trženjska miselnost in usmerjenost v zagotavljanje odlične uporabniške izkušnje za naše kupce ni le naloga ljudi iz oddelka za trženje!
  • Kaj je dejanska identiteta vašega podjetja in kdo/kaj vse ustvarja trenutke resnice o vas?
  • Ali vaši zaposleni poznajo cilje in usmeritve podjetja in so motivirani, da jih dosežete?
  • Ali vaši prodajniki res poznajo zgodbo vašega podjetja in avtentične konkurenčne prednosti vaših produktov in znajo vse to prepričljivo izžarevati pri svojih prodajnih aktivnostih?
  • Kako se spreminjajo nakupne navade, potrebe in življenjski stil vaših kupcev?
  • Nenehno inoviranje – z današnjimi produkti, storitvami in procesi ne bomo mogli zadovoljiti potreb naših kupcev jutri!
  • Za uspeh je potrebno ustvariti pogoje znotraj podjetja – ali je vaša hiša pospravljena in urejena?
  • Katere potrebe dejansko pokrivamo, katere težave rešujemo?
  • Ali znamo pogledati skozi oči uporabnika in znamo govoriti njegov jezik?
  • Ali lahko našim kupcem damo veliko obljubo in kako dobro jo izpolnjujemo?
  • Zakaj bi kupec kupil ravno od nas, v čem smo drugačni in edinstveni? Ali znamo našteti vsaj 5 naših avtentičnih razlikovalnih prednosti?
  • Ali imate brand in koliko je v resnici vreden?
  • Vizija in poslanstvo ni nekaj, kar napišemo na spletno stran, temveč fokus na strateško tržno usmeritev podjetja v prihodnosti.
  • Ali moramo res delati za vsako stranko?
  • Vaša zgodba o uspehu je to, kar vedo o vas povedati vaši kupci!

Trajanje delavnice: 4 šolske ure

Izvajalka celovite šole trženja


mateja milost2

Mateja Milost, direktorica podjetja Fimago d.o.o. in predavateljica na Univerzi v Novi Gorici, že 22 let deluje na področju izvoznega svetovanja in postavitve marketinških strategij. Do danes je uspešno pomagala več kot 200 domačim in tujim podjetjem pri izboljševanju tržnega položaja in prodoru na tuje trge. Kot svetovalka za trženje sodeluje v številnih mednarodnih in čezmejnih projektih in je avtorica preko štiridesetih tržnih raziskav in študij za potrebe podjetji. Prav tako deluje kot nosilka izobraževalnih delavnic s področja trženja in internacionalizacije, med njenimi naročniki so domača in tuja podjetja, banke, ter zbornice in sektorska združenja. Tako na fakulteti, kot tudi med podjetji, dosega najvišje evalvacijske ocene.


Kotizacija za delavnico:
• Člani zbornice: 75,00 EUR + DDV na podjetje (do trije udeleženci). Udeležba za vsakega nadaljnjega udeleženca iz istega podjetja znaša 20 eur.
• Nečlani zbornice: 100,00 EUR + DDV na podjetje (do trije udeleženci). Udeležba za vsakega nadaljnjega udeleženca iz istega podjetja znaša 25 eur.
Celovita šola trženja bo izvedena ob pogoju, da se v program vključi vsaj 8 podjetij!

Prijave do 20.10.2017 oz. do zasedbe mest:
- s spletno prijavnico
- po elektronski pošti: #EM#6b60706e616b28716765614b63777d216378#EM# (navedite podatke podjetja in udeležence)

Celovito šolo trženja organiziramo v sodelovanju z Mestno občino Nova Gorica.