Prijava na dogodek

V spodnja polja vnesite podatke. * so obvezna.

Podatki o plačniku
Podatki o udeležencih
+Dodaj udeleženca



print

MOJE PODJETJE na Facebook-u

Termin: 18.06.2019 09:00:00, OOZ Nova Gorica

Torek, 18. junij 2019, od 9. do 13. ure, OOZ Nova Gorica

Facebook je trenutno eno izmed najmočnejših orodij spletne komunikacije. Podatki kažejo, da je na mesec aktivnih 800.000 – 900.000 Slovencev. Glede na te podatke in potencial za vašo večjo prepoznavnost, je uporaba tega socialnega omrežja nezanemarljiva. Facebook je enostavno prevelik, da bi ga ignorirali!

Veliko podjetij oglašuje na fb profilu. Pa je to v redu? Se vam je že zgodilo, da je fb ukinil profil, kjer ste oglaševali podjetje oz. storitve ali proizvode? 

Na seminarju bo posredovano znanje podprto s primeri dobre prakse. 

VSEBINA SEMINARJA
· Oglaševanje nekoč in danes. A je res potrebno?
· Oglaševanje je “drago”
· Splet/moderno ali tradicionalno oglaševanje ( tisk, radio, TV, letaki,…)?
· Kako socialna omrežja uporabiti za promocijo?
· Zadnje spremembe in napovedi na Facebook-u
· Facebook, Instagram, Linkedin, Youtube… A res moram biti povsod?
· Kdo so moji kupci in kje jih najdem?
· Kaj je primerno za moje podjetje? Profil, poslovna stran ali skupina?
· Želim plačati oglas na Facebook-u. Kako in koliko?
· Sprehod po Facebook strani
· Funkcionalnost vaše strani za lažji dostop do nakupa
· XY načinov, kako objavljati na Facebook-u
· Triki za izboljšanje rezultatov in povečanje odzivnosti
· Nagradne igre – da ali ne?
· Organizacija časa in dela na Facebook-u,
· Grafično oblikovanje oglasov (tudi za popolne začetnike)
· Facebook analitika – kompas uspešnosti

Investicija v vaše znanje:
· 30,00 € + ddv: člani OOZ Nova Gorica in pri njih zaposleni
· 60,00 € + ddv: ostali udeleženci

Cena vključuje: 100% vsebinski seminar, gradivo za udeležence, zanimiv in aktiven program s praktičnimi vajami, za 365 idej, kaj objaviti na Facebook-u, brezplačna orodja za lažjo promocijo na spletu

Prijave: do 13. 6. 2019 s prijavnico na spletni strani OOZ Nova Gorica (Dogodki in izobraževanja) ali na e-naslov #EM#6b60706e616b28716765614b63777d216378#EM# z navedbo podatkov podjetja ter udeleženca.

Predavateljica: Sem Mojca Babuder in veselim se srečanja z vami! Moj moto: Don't do HARD, do SMART. In moje poslanstvo je, da vse, kar znam posredujem vam. Osnova uspešnega podjetništva je… uspešen marketing, ta pa ni vedno pogojen z veliko finančno investicijo, temveč z znanjem o marketingu in trženju, poznavanjem medijev in izkušnjami. L.2010 sem začela delati na Radio 1 in kasneje dodajala v izbor še ostale medije.

Nekaj odzivov udeležencev:

»Že dolgo nisem bila na tako kvalitetni delavnici. Podala ste nam konkretno znanje na področju Facebook delovanja, oglaševanja, pridobivanja strank, česa ne smemo počet, kaj je za naš posel zaželeno, kdaj oglaševati, kako se organizirati, da ne bomo viseli na facebook-u cele dneve , itd., … Zahvaljujem se vam za Vašo srčnost, pozitivo, energijo, sproščenost in nasmejanost, kajti dan danes je resnično zelo težko, oziroma bi lahko rekla, da se poredko zgodi, da naletimo na človeka, ki premore vse te čudovite vrline in sposobnosti. Z veseljem se bom udeležila še katere izmed vaših delavnic, saj sem izredno uživala in sem se resnično veliko naučila.« Maja Kovač

»Z delavnico sem prejel točno to, kar sem potreboval. Torej na kratko, jedrnato vse o razsežnostih Facebooka. Sedaj, ko vem kaj iskati in delati, bo delo vsekakor lažje potekalo. Kar sem pričakoval, to sem dobil. Sebastjan Kalinšek, direktor 20 Chocolade – Skrivnosti kakava