Prijava na dogodek

V spodnja polja vnesite podatke. * so obvezna.

Podatki o plačniku
Podatki o udeležencih
+Dodaj udeleženca



print

Profesionalni odnos do strank za povečanje prodaje - motivacijsko predavanje

Termin: 14.09.2017 09:00:00, OOZ Nova Gorica

BREZPLAČNO za člane OOZ Nova Gorica in zaposlene pri njih.

V sodelovanju s podjetjem Ugren.com d.o.o., vas vabimo na motivacijsko predavanje na temo Profesionalni odnos do strank za povečanje prodaje, katerega namen je dvigniti motivacijo in zavzetost zaposlenih ter udeležence seznaniti s prodajnimi tehnikami za povečanje prodaje.

Kdaj: Četrtek, 14. september 2017 ob 9. uri
Kje: sejna dvorana OOZ Nova Gorica, Ul. Gradnikove brigade 6, Nova Gorica (2. nadstropje, Obrtni dom)
Trajanje: 4 šolske ure
Predavateljica: Natalia Ugren,

Vsebina predavanja:

1. RESNICE O STRANKAH / KUPCIH (namen motivirati zaposlene, zakaj se truditi s strankami)
  • Zakaj so stranke pomembne za naše podjetje in zame kot zaposlenega?
  • Kakšne vrste strank poznamo in različni pristopi do njih?
  • Zakaj potrebujemo zadovoljne stranke in kako dosežemo, da to postanejo?
2. RESNICE O ZAPOSLENIH (namen motivirati zaposlene, zakaj se splača biti vrhunski zaposleni)
  • Kakšne vrste zaposlenih poznamo?
  • Zakaj se splača biti vrhunski zaposleni?
  • Moje poslanstvo v podjetju, kjer sem zaposlen?
3. KAKOVOST STORITEV V VAŠEM PODJETJU (namen seznaniti člane in njihove zaposlene, kako stranke zaznajo kakovost storitev v vašem podjetju)
  • Trenutki resnice v vašem podjetju.
  • Kako stranke zaznajo kakovost storitev?
  • Kako lahko presežemo pričakovanja naših strank?
4. PROFESIONALNI PRODAJNI POSTOPEK (namen seznaniti člane in njihove zaposlene, kako izvajati profesionalni prodajni postopek za večjo prodajo)
  • Pomen ustvarjanja dobrega vtisa in pridobitev zaupanja pri strankah.
  • Pravilno ugotavljanje potreb stranke.
  • Predstavitev izdelka / storitev, da stranko navdušimo.
  • Nevsiljiva izvedba dodatne prodaje za takojšnje povečanje prodaje.
  • Načini za uspešni zaključek prodaje.
  • Moj Akcijski načrt

Predavateljica: Natalia Ugren, diplomirana komercialistka, je lastnica in direktorica podjetja Skrivnostni nakup d.o.o. (področje Mystery Shopping oz. preverjanje kakovosti storitev) in direktorica podjetja Ugren.com d.o.o. (področje izobraževanja). Na področju prodaje ima že več kot 25 let delovnih izkušenj, s področja vodenja delavnic pa več kot 12 let.S prodajo je začela pred več kot 20 leti kot prodajalka knjig od vrat do vrat (zaradi izgube zaposlitve), kjer se je v dveh letih takega dela največ naučila, kako izvajati uspešno prodajo na terenu, nato je nadaljevala s predstavitvami in prodajo AMC posode na domu, delala kot zavarovalni agent ter si pridobila 8 let izkušenj v oglasnem trženju. Vmes je delala tudi v maloprodajni trgovini (tekstil) in kot pospeševalec prodaje pri medijski hiši,….ter še veliko podobnih del v zvezi s prodajo. Skoraj vsa plačila so bila vedno v obliki provizije, kar pomeni, da je bilo potrebno biti čim bolj uspešen pri prodaji. Njena velika želja pa je bila tudi voditi delavnice tako, da se je v tem času usposobila še za to delo. Navdihujejo jo pozitivne in strokovne knjige s področja prodaje, komunikacije in motivacije. Svetuje podjetjem, ki želijo izboljšati svojo prodajo ter predava na seminarjih in vodi delavnice s področja prodaje, komunikacije in motivacije.

Kotizacija (z DDV):
• 0,00 € za člane OOZ Nova Gorica in zaposlene pri članih (po splošnih pogojih za izobraževanja)
• 25,00 € za člane in zaposlene drugih OOZ, vsak naslednji udeleženec iz istega podjetja 15,00 €
• 42,00 € za ostale udeležence, vsak naslednji udeleženec iz istega podjetja 30,00 €

Prijave do 11.9.2017 oz. do zasedbe mest:
- s spletno prijavnico 
- po elektronski pošti: #EM#6b60706e616b28716765614b63777d216378#EM# (navedite podatke podjetja in udeležence)
 

Motivacijsko predavanje organiziramo v sodelovanju z Mestno občino Nova Gorica.
Save