Prijava na dogodek

V spodnja polja vnesite podatke. * so obvezna.

Podatki o plačniku
Podatki o udeležencih
+Dodaj udeleženca



print

Reševanje reklamacij v trgovinski dejavnosti in odgovornost za stvarne napake

Termin: 23.05.2017 13:00:00, OOZ Nova Gorica
OOZ Nova Gorica na pobudo Sekcije trgovcev organizira seminar o reklamacijah in odgovornostih za stvarne napake. Seminar bo

V torek, 23. maj 2017 od 13. do 16. ure,
v prostorih Območne obrtno-podjetniške zbornice Nova Gorica (Obrtni dom),
Ul. Gradnikove brigade 6, Nova Gorica.

Dobra trgovska praksa je dinamičen proces, kjer se interesi trgovcev in potrošnikov srečajo na točki vzajemnega zadovoljstva. Zadovoljen potrošnik je cilj vsakega trgovca, ni pa tega cilja tako enostavno doseči. Za ta cilj mora namreč trgovec potrošnika dobro poznati in se mu pogosto tudi prilagajati. Ne zadostuje le, da spozna njegove potrebe in njegovo kupno moč, ampak mora spoštovati tudi pravice, ki mu jih daje potrošniška zakonodaja. Zelo pomembno je, da te pravice spoštuje, a obenem ne sme dopuščati, da jih potrošnik zlorablja. Prav to prilagajanje je izjemno pomembno, saj se lahko še tako visok ugled trgovca, ki si ga je zgradil skozi leta napornega dela izjemno hitro poruši, če potrošnik dobi občutek, da ni ravnal korektno, zakonito ali pravično.

Področje odgovornosti za stvarne napake in garancije za brezhibno delovanje stvari je eno izmed tistih področij, kjer so nasprotja interesov med trgovci in potrošniki najbolj izrazita. To dokazuje tudi praksa.

Vabimo vas na specializiran strokoven seminar, na katerem vas bomo seznanili s pravnimi vidiki odgovornosti za stvarne napake in garancije za brezhibno delovanje stvari, pri čemer bomo veliko pozornosti posvetili tudi poslovni in sodni praksi na tem področju.

Namen seminarja je zmanjšati ali izničiti zaplete pri uveljavljanju stvarnih napak in garancij, tako da boste trgovci svoj posel opravljali še bolje, poslovno uspešno, a obenem tudi pravno varno.

Vsebina:
• Pravni okviri odgovornosti za stvarne napake in garancije za brezhibno delovanje stvari;
• Razlika med odgovornostjo za stvarno napako in garancijo;
• Kaj stvarna napaka sploh je – prikaz praktičnih primerov;
• Odgovornost za rabljene izdelke
• Za katere izdelke mora trgovec izdati garancijski list
• Kako in kdaj potrošnik uveljavlja stvarno napak oz. garancijo
• Roki, s katerimi je potrošnik omejen glede na naravo zahtevka in vrsto napake (meje jamčevalnih zahtevkov)
• Hierarhija jamčevalnih zahtevkov
• Odnos očitna napaka-skrita napaka
• Predlagani načini reševanja sporov
• Sodna praksa o navedenih temah
• Vprašanja in odgovori.

Izvajalec:

Mag. Boštjan J. Turk, univ. dipl. pravnik, diplomant Londonske Gospodarske zbornice iz poslovnih študij (LCCI- akademija Saint George International), direktor Inštituta za civilno in gospodarsko pravo iz Ljubljane in pravni svetovalec številnim uglednim domačim in mednarodnim podjetjem in tudi posameznikom; habilitirani višješolski učitelj za področje prava, ter organizator in predavatelj na številnih seminarjih, delavnicah in posvetih



Kotizacija in prijava:


Kotizacija za udeleženca (z 22 % DDV) je:
• 40,00 € za člane zbornice in pri njih zaposlene
• 70,00 €  za ostale udeležence

Ugodnost za več udeležencev iz istega podjetja:
• 50 %  kotizacije za drugega udeleženca (20 € za člane oz. 35 € za ostale)
• 25 % kotizacije za tretjega in četrtega udeleženca (10 € za člane oz. 17,50 € za ostale)
• 00,00 € za petega in vse naslednje udeležence

Kotizacijo nakažete do 19.5.2017 na OOZ Nova Gorica, TRR: SI56 0475-0000-0338-387, sklic 00 2305.

Prijave sprejemamo do zapolnitve skupine:
- preko spletne prijavnice
- po elektronski pošti: #EM#6b60706e616b28716765614b63777d216378#EM# (navedite podatke podjetja in udeležence)

Prijavnica velja kot naročilnica. Odpoved mora biti pisna.

Seminar organiziramo v sodelovanju z Mestno občino Nova Gorica.
Save