
KRATEK VSEBINSKI OPIS Namen usposabljanja je spoznati megatrende, ki predstavljajo dolgoročni premik v vedenju ali odnosu z uporabniki/kupci s svetovnim vplivom na več industrij. Preučili bomo, kako jih osmisliti in uporabiti za oblikovanje strategije rasti lastnega podjetja oziroma morebitno »novo polje« za iskanje novih poslovnih idej ali nadgradnjo obstoječih. Širši, celovit pogled na analizo megatredov, ki jo bomo skupaj z udeleženci opravili na usposabljanju, omogoča podjetnikom pogled izven trenutne kategorije, panoge ali trga; za opazovanje sprememb s posrednim ali neposrednim vplivom na njihov posel v prihodnosti.
Skupaj z udeleženci bomo tako na interaktiven način v sklopu delavnice preučili: kakšen pomen imajo megatrendi na njihov posel danes in kakšen bo njihov pomen v prihodnosti; kako se slednji preko specifičnih trendov panoge in podtrendov kažejo v njihovem poslovanju; kako bo to vplivalo na inoviranje njihovega poslovanja in poslovnega modela in druga zanimiva vprašanja vezana na njihov posel.