Kjer krepijo se družbene vezi.
Kjer spočijejo si od vsakdanjika oči.
Kjer vonj in okus krepita si moči.
PRVI OKUSI BREZ MEJA 31. AVGUSTA – ZAČETEK NOVE ZGODBE O ČEZMEJNEM SODELOVANJU
Vsak projekt, ki nastaja v duhu izpostavljanja najboljšega in najbolj zanimivega, prej ali slej dobi svoje ime. Že nekaj časa se je "uglaševala" skupna želja po ustanovitvi krovne znamke, pod okriljem katere bi lahko lokalni gostinski ponudniki skupaj, na enem mestu, nudili nepozabna kulinarična doživetja, obenem pa sinhrono, usklajeno in suvereno, predstavljali gastronomske unikate, ki jih premore naša regija. Z navdihom, podkrepljenim tudi z interesom lokalnih skupnosti in s podporo akterjev, ki povezujejo lokalno dediščino z zunanjim svetom, je zgodba doživela svoj začetek, kateremu bomo v živo priče 31.8. v Bevkovem parku v centru Nove Gorice.
USTANOVITEV »OKRILJA« V PRAVEM TRENUTKU
Morda nekoliko prikladno, a nedvomno s toliko večjim navdihom, je ob prihajajoči EPK 2025, Območna obrtno-podjetniška zbornica Nova Gorica povzela želje in potrebe lokalnih gostinskih ponudnikov ter v sodelovanju s Sekcijo gostincev, živilcev in turizma, vzpostavila skupni imenovalec ter mu nadela ime OKUSI BREZ MEJA. Ideja se udejanja prav s ciljem povezovanja, kar je med drugim prvobitno poslanstvo zbornice, ter na drugi strani z namenom, da bodo lahko gostinski ponudniki, s svojo dejavnostjo in ponudbo, pomembno obarvali dogodke, pa naj si bodo ti orientirani športno, gastronomsko, protokolarno ali kulturno, v kontekstu EPK 2025 in širše.
OKUSI BREZ MEJA – OKUSI Z OBEH STRANI MEJE "NA ENEM PLADNJU"
Umetnost ustvarjanja nepozabnih doživetij, ko se lahko posameznik vsaj za kratek čas umakne od vsakdanje rutine, igra danes še kako pomembno vlogo. Prebujanje čutil pa je pravi način, da lahko to dosežemo. Če dodamo zraven še čezmejnost, kjer se prepletata italijanski in slovenski jezik, različni gastronomski pristopi in kultura, potem doživetje pridobi tudi na prostorski razsežnosti. In četudi vsi ponudniki še tako stremijo za enakimi ali podobnimi kupci, je prav skupni nastop v tem primeru še kako ključnega pomena za popolno izvedbo OKUSOV BREZ MEJA. Vsak blesti s svojo unikatnostjo in vsak lahko ponudi tisti nekaj, ki bo skupaj z vsem ostalim ustvaril to nepozabno doživetje. Brez povezanega in enotnega pristopa OKUSI BREZ MEJA ne obstajajo.
Z željo po skupni predstavitvi gastronomije obeh strani meje, se podajamo v zgodbo, ki jasno nakazuje na tisti ključni korak dlje, o katerem so tiho sanjali naši predniki. Morda je tu res interes, ki ga vsak zastopa zase, a skupaj smo močnejši in s tem motom se zasleduje tudi ideja OKUSOV BREZ MEJA. Vrednote, ki jih OKUSI BREZ MEJA zastopajo, so:
- spodbujanje ustvarjanja ponudbe domačih jedi lokalnih gostiln
- zgled skupnega sodelovanja - pobuda k povezovanju na vseh nivojih, ne zgolj gostinskem
- krepitev podjetniške miselnosti
- krepitev heterogenosti ponudbe
- medsebojno spodbujanje k temu, da smo vsak dan boljši
- Zdrava konkurenčnost
- Povezovanje ljudi in ustvarjanje unikatnih doživetij
Zgodba je dobila svoje platnice. Na nas je, da jo skupaj pišemo.