SEMINAR: Umetnost odlične prodaje - Poveži se. Svetuj. Rešuj.

Na delavnici »Umetnost odlične prodaje« bomo pogledali, kako prodaja postane pogovor, rešitev in dobra izkušnja za stranko, prodajniki pa strokovnjaki, ki stranki ponudijo pravo vrednost. Naučili se bomo, kako z znanjem, pravim pristopom in učinkovito komunikacijo ustvariti zaupanje, zadovoljstvo strank in prodati več. PRIJAVI SE

20.05.2025
velika dvorana OOZ Nova Gorica

V času, ko lahko kupimo skoraj vse le z nekaj kliki, se sprašujemo – zakaj stranke sploh pridejo v naše trgovine? Pridejo zaradi nečesa, česar splet ne more ponuditi: osebne izkušnje, nasveta, pristne povezanosti.

1. Zakaj je odnos s stranko najmočnejše orodje prodajalca

  • Pomembnost prvega vtisa (videz, govorica telesa, nasmeh)
  • Ustvarjanje odnosa: pozdrav, očesni stik, ton glasu
  • Stranka pride po izdelek – a ostane zaradi pristopa!
  • Kako zgraditi zaupanje – gre za občutek!

 

2. Komunikacija s stranko, ki vodi do prodaje

  • Postavljanje pravih vprašanj: stranka ne kupuje, da mi prodamo. Kupuje zaradi svojih potreb in želja. Kako dobro jih poznamo?
  • Aktivno poslušanje: poslušam, slišim in razumem
  • Prilagajanje pristopa (npr. zadržana vs. zgovorna stranka)
  • Govorimo v jeziku stranke? Prilagajanje jezika ciljni publiki (npr. starejši, mladi, tehnični kupci,..)
  • Kaj je primerna in kaj neprimerna komunikacija s stranko in pred stranko?

 

3. Predstavitev izdelkov in ustvarjanje visoke zaznane vrednosti

  • Kaj je vrednost? Funkcionalne in emocionalne koristi za stranko.
  • Kaj vse vpliva na zaznavanje vrednosti: glavne stične točke, ki jih stranka vrednoti
  • Kako prestaviti ponudbo, da bo stranka zaznala koristi > lastnosti izdelka
  • Prodajalec strokovnjak ali prodajalec inkasant? – bodimo strokovnjaki!
  • Prepričevanje brez vsiljevanja: tehnike vplivanja (argumenti) 4. Obravnavanje ugovorov strank in zaključevanje
  • Zlata pravila obravnavanja ugovorov
  • »Sandwich« metoda in fokus na vrednosti
  • 5 najpogostejših ugovorov in primeri reševanja
  • Zaključevanje: kdaj, kako in na kakšen način?
  • Največje napake, da prodaje ne zaključimo

 

5. Navzkrižna prodaja (cross-sell) in dodatna prodaja (upsell)

  • Kako stranki ponuditi in prodati več, ne da bi bili vsiljivi?

 

6. Zaključek prodaje – kako stranko pustiti z nasmehom?

  • Zahvala in afirmacija o pravi izbiri – dober nakup.
  • Ustvarjanje občutkov »tu smo za vas« in »vi ste zaželeni«
  • Pozdrav in povabilo k ponovnem obisku

 

Organizirana bosta 2 termina za izvedbo delavnice:

  • 10.00 – 13.00
  • 14.00 – 17.00

 

Za vse člane OOZ Nova Gorica je seminar brezplačen, za vse ostale je cena 120 EUR + DDV na osebo. 

PRIJAVA je obvezna. Rezervacije se zbira do zapolnitve mest. Zavoljo zagotavljanja kvalitetne izvedbe seminarja, je število udeležencev omejeno.

PRIJAVI SE

 

Mateja MilostPodjetnica, svetovalka in predavateljica na področju marketinga in prodaje

Mateja Milost je lastnica in direktorica svetovalnega podjetja Fimago in predavateljica na Univerzi v Novi Gorici, ki že 30 let deluje na področju izvoznega svetovanja ter postavitve marketinških  in prodajnih strategij. Mateja deluje kot marketinška svetovalka in prodajni coach v številnih slovenskih in tujih podjetjih. Podjetjem pomaga pri oblikovanju učinkovitih marketinških strategij in prodajnih protokolov, prodajnike pa trenira in »skalibrira«, da so bolj motivirani, poenoteni in na trgu prodajo več. V številnih slovenskih podjetjih, bankah, zavarovalnicah in kompetenčnih centrih vodi in izvaja izobraževanja s področja trženja, prodaje, vodenja in komuniciranja. Mateja je tudi certificirana predavateljica in coach za področje Čustvene inteligence na delovnem mestu.  Njena izobraževanja in svetovanja dosegajo odlične evalvacijske ocene, saj je v svojih pristopih praktična, jasna in srčna. Do danes je s svojimi svetovanji pomagala več kot 700 podjetjem, njenih izobraževanj pa se je udeležilo že več kot 5000 udeležencev. Mateja je tudi znanstvena direktorica čezmejnega Slovenskega izobraževalnega konzorcija Slov.I.K (Gorica, Italija).